تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از تماشای رکوردار سیمرغ فجر 35 تا سفر به دنیای دایناسورها در غرب تهران

از تماشای رکوردار فجر 35 تا سفر به دنیا دایناسورها در غرب تهرانبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم، اما نوروز و تعطیلات 15 روزه آن در کنار روز‌های کشدار بهار این فرصت را به وقت طلایی برای بیشتر با‌هم بودن و شاد بودن تبدیل می‌کند.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از مسائل روزمره کند.

* سینمایی آخر هفته  

بهار 96 با اکران فیلم‌های موفق در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توانسته اکران های نوروزی را از آن خود کند. در این میان تماشای دومین اثر از محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی خالی از لطف نیست، فیلمی که با امضا و سبک این کارگردان جوان توانست 4 سیمرغ را دریافت کند.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با ایفای نقش مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی و مهدی پاکدل روایتگر روزهای ملتهب تاریخ معاصر می شوند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

* تئاتر آخر هفته

نمایش کمدی موزیکال «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی از ۳ فروردین ماه همزمان با آغاز سال جدید هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

این نمایش برگرفته از نمایشنامه «خواستگاری» چخوف است که با استفاده از نمایش های آیینی-سنتی همچون تخت حوضی، نقالی و شبیه خوانی در حال و هوای فرهنگ شمال ایران آداپته شده و به صورت کمدی- موزیکال اجرا می شود.

کمدی موزیکال «خواستگاری» با لهجه گیلکی داستان دو همسایه ثروتمند به نام های گل آقا و پیل آقاست که هنگام خواستگاری گل آقا از دختر پیل آقا اتفاقاتی می افتد که اصل ماجرا کاملا فراموش می شود.

در این نمایش بازیگرانی چون محمود راسخ فر، علی فتحعلی، ثمیلا کریمی، رضا گیلانپور و حمیدرضا مرادی ایفای نقش می کنند. سرپرست گروه موسیقی این نمایش زهره عشقی خاص است و بهروز آزاد پرتو، نیوشا سردشتی، منصوره احمدی، عطیه دلاور، آذین فولادوند، مریم محققی و مهین هنردوست اعضای این گروه هستند.

* فیلم تلویزیونی آخر هفته

«جنون رقابت 2» را هالوارد برین کارگردانی کرده است که آندرس باسمو کریستینسن، وگار هوئل و سون نوردین در آن بازی کردند. این فیلم ماجراجویانه محصول 2016 آمریکاست که چهارم فروردین پخش خواهد شد. "روی" که یک راننده حرفه ای در مسابقات اتومبیلرانی است پس از 2 سال از زندان Prison آزاد می شود. یک راننده حرفه ای و رقیب او در مسابقات شب آزادی Freedom او به سراغش آمده و پیشنهاد یک کورس زمستانی را می دهد اما روی قبول نمی کند. او توسط همسر سابقش متوجه می شود که دخترش نینا به همراه نامزد خود در این مسابقه حضور دارد. او راهی این مسابقه می شود تا جلوی دخترش را بگیرد.

* آخر هفته کجا برویم؟

پارک ژوراسیک تهران، تنها بوستان در ایران است که با به نمایش گذاشتن مجسمه‌های دایناسور‌های مختلف، امکان آشنایی بیشتر با این موجود عظیم الجثه را فراهم کرده است. 

این پارک نه تنها برای بچه‌ها که برای بزرگسالان نیز جالب خواهد بود و پارکی است که از دیدن آن پشیمان نخواهید شد.

از تماشای رکوردار فجر 35 تا سفر به دنیا دایناسورها در غرب تهران

ژوراسیک پارک تهران یا بوستان دایناسورهای متحرک یک بوستان آموزشی، گردشگری و تفریحی در میدان بهرود سعادت آباد تهران است. این پارک با انواع مجسمه‌‌های دایناسور‌ها در گونه‌‌های مختلف و ابعاد واقعی نخستین پارک موضوعی پایتخت به شمار می‌رود که به معرفی انواع دایناسورها به همراه نمایش مجسمه‌های متحرک دایناسورها همراه با صدا و جلوه‌های ویژه می‌‌پردازد.

احداث پارک ژوراسیک در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۲ خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

مساحت کل بوستان ژوراسیک تهران ۳۰ هزار متر مربع است که در آن مجسمه متحرک ۲۸ دایناسور قرار گرفته است.

در این بوستان نام علمی، روش زندگی و خوراک دایناسورها به نمایش گذاشته شده است. 

امکانات پارک

این پارک دارای پارکینگ، بوفه و سرویس بهداشتی و فضایی مناسب و کافی برای خانواده‌ها است. علاوه بر آن دارای کارگاه‌های آموزشی و فیلم، استودیو ژوراسیک، سینما سه بعدی و ژورا شاپ (کافی شاپ مخصوص ژوراسیک پارک)  است.

دسترسی و زمان بازدید

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهروز، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

زمان بازدید: تمام ایام هفته از ساعت ۹.۳۰ تا ۲۱.۳۰

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از تماشای رکوردار سیمرغ فجر 35 تا سفر به دنیای دایناسورها در غرب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..