تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمار فروش سالن‌های نمایشی شهر تهران/ انتصاب مدیر جدید تئاتر شهر

اعلام آمار فروش سالن‌های نمایشی شهر تهران/ انتصاب مدیر جدید تئاتر شهربه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزهای نخست خرداد ماه 95، حوزه تئاتر با خبر خوش  آغاز عملیات اجرایی  و ساخت دو تالار درخرمشهر و آبادان آغاز شد. همچنین قرار بود در خجسته سالروز میلاد امام عصر (عج) و در نکوداشت آزادسازی خرمشهر، هنرمندان خرمشهر و آبادان صاحب دو تالار نمایش (پلاتو) شوند.


بنابراین گزارش در این ماه بعد از 12 سال حمید امجد نمایش «سه خواهر و دیگران» را کارگردانی کرد و در تئاتر شهر به روی صحنه برد. این نمایش هرچند با حاشیه هایی درون گروهی همراه شد اما تا حدودی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 
در حالی که تماشاخانه «سنگلج» با پایان دو اجرای «گرگ دختر» و «بر پهنه دریا» خود را برای اجراهای جدید آماده می‌کند، سالن‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و خانه نمایش آمار تماشاگران خود را تا پایان روز 28 خرداد اعلام کردند.


در مجموعه تئاتر شهر نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه که در سالن چهارسو روی صحنه رفت، طی 23 اجرای خود 2669 تماشاگر داشته است.
 
برای این نمایش 1463 بلیط تمام بها ، 286 بلیط نیم بها ، 388 بلیط تخفیف دار و 532 بلیط میهمان ارائه شد. مبلغ گیشه این نمایش 479 میلیون و 350 هزار ریال اعلام شد.


نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی امین بهروزی نیز که دو اجرای خود را در تالار سایه پشت سر گذاشته، در این مدت میزبان 105 تماشاگر بوده است. برای این نمایش 87 بلیط تمام بها، 4 بلیط تخفیف دار و 14 بلیط مهمان ارائه شده است. گیشه این نمایش در دو روز ابتدایی اجرا 18 میلیون ریال اعلام شده است.


نمایش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی» به کارگردانی علی منصوری نیز 10 اجرا در سالن قشقایی انجام داده است که 449 تماشاگر به تماشای آن نشسته‌اند. برای این نمایش 65 بلیط تمام بها، 9 بلیط نیم بها، 59 بلیط تخفیف‌دار و 316 بلیط میهمان ارائه شده که رقم گیشه را به 23 میلیون و 340 هزار ریال رسانده است.


نمایش «آنات» دیگر نمایش سالن قشقایی نیز که توسط امیرحسین آسانی کارگردانی شده، نیز طی 10 اجرا میزبان 401 تماشاگر بوده است. 61 بلیط تمام بها ، 5 بلیط نیم بها ، 18 بلیط تخفیف دار و 318 بلیط میهمان برای این نمایش ثبت شده که مبلغ گیشه 15 میلیون و 580 هزار ریال اعلام شده است.


تالار هنر آمار تماشاگران خود در محدوده 26 اردیبهشت تا 28 خرداد را 4215  تن اعلام کرده است.


تعداد کل تماشاگران نمایش «خیمه قمرخانم» به کارگردانی بهناز مهدی خواه 1896 تن اعلام شده و مجموع فروش این نمایش 166 میلیون و 355 هزار ریال بوده است.


نمایش «قصه عمو نوروز و ننه سرما» به کارگردانی جواد انصافی نیز در مجموع 2319  تماشاگر داشته که مبلغ گیشه آن به 182 میلیون و 850 هزار ریال رسیده است.


در همین روزها رئیس مجموعه تئاتر شهر نیز تغییر کرد و پیمان شریعتی به جای پریسا مقتدی مدیر این مجموعه شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمار فروش سالن‌های نمایشی شهر تهران/ انتصاب مدیر جدید تئاتر شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..