تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی قطر و ایران در نیمه نخست

به گزارش ایرنا،تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در هفته ششم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا به میهمانی قطر رفته است.
این دیدار از گروه نخست و در ورزشگاه «جاسم بن حمد» شهر دوحه با قضاوت «لیو ووک من» از هنگ کنگ در حال برگزاری است.
تیم ملی ایران که در صدر جدول رده بندی گروه نخست قرار دارد با توجه به شکست امروز کره جنوبی و ازبکستان به خوبی می داند که در صورت کسب برتری در دیدار امشب در آستانه صعود قرار خواهد گرفت.
ملی پوشان کشورمان این دیدار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه پنجم بازی فرصت خوبی برای گلزنی داشتند که ضربه «سردار آزمون» را دروازه بان قطر مهار کرد.
«کارلوس کی روش» در دیدار مقابل قطر نسبت به بازی های قبلی چند تغییر در ترکیب تیم ایران ایجاد کرده است و قرار گرفتن همزمان سه مهاجم (کریم انصاری فرد، سردار آزمون و مهدی طارمی) در ترکیب اصلی از تصمیمات غیرقابل پیش بینی سرمربی پرتغالی تیم کشورمان است.
در ادامه بازیکنان قطر که برای نگه داشتن امیدهای خود باید به سه امتیاز این بازی دست یابند در میانه میدان با عملکردی مناسب روند بازی را در اختیار گرفته و حملاتی را روی دروازه ایران طراحی کردند.
در دقایق پایانی نیمه نخست، تیم ایران با حرکات «احسان حاج صفی» و «میلاد محمدی» از جناح چپ، خطرهایی روی دروازه میزبان ایجاد کرد که منجر به گل نشد تا نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به اتمام برسد.
**ترکیب قطر:
سعد الشیب، یاسر عیسی، ابراهیم ماجد، پدرو کوریا، بوعلام خوخی، لوئیز جونیور، کریم بوضی اف، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، رودریگو تاباتا و سباستین سوریا.
**ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی قطر و ایران در نیمه نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..