تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی کی‌روش اصرار دارد کاپیتانش در خط دفاع نباشد!

وقتی کی‌روش اصرار دارد کاپیتانش در خط دفاع نباشد!

ورزش > فوتبال ملی - احسان حاج‌صفی بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی را بر بازو بسته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در حالی امشب مقابل قطر وارد زمین شد که احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی وارد زمین شد. این اتفاق در حالی افتاد که پژمان منتظری، مدافع 33 ساله تیم ملی سابقه بیشتری نسبت به احسان حاج صفی در تیم ملی دارد اما عقیده کی روش بازوبند را در اختیار حاج صفی قرار داده است.

کی روش بر این باور است که کاپیتان تیمش باید در میانه میدان حاضر باشد و در درگیری های بازی حاضر. به همین جهت سرمربی تیم ملی بازوبند کاپیتانی تیم را در اختیار بازیکنی قرار داده که در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی کی‌روش اصرار دارد کاپیتانش در خط دفاع نباشد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..