تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس با فقط 4 باخت سال رویایی را داشت / برد 6 گله یکی از خاطرات خوب من در تعطيلات عيد است

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهنام سراج در خصوص ارزیابی اش از سال ۹۵ برای پرسپولیس اظهار داشت: «به نظرم شاگردان برانکو سال رویایی را پشت سر گذاشتند و اینکه تیمی در یک سال فقط ۴ بازی را ببازد یعنی اینکه عملکرد بسیار خوبی داشته است.»

 

وی ادامه داد: «شاید تنها نقطه ضعف پرسپولیس باخت به نفت بود که باعث شد قهرمانی از دست برود و باخت به استقلال در دربی ۸۴ بود که البته این موارد برای هر تیمی در دنیا به وجود می آید و همین موارد است که فوتبال را زیبا و غیر قابل پیش بینی می کند.»

 

مهاجم سال های دور پرسپولیس خاطر نشان کرد: «پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ شود و فکر نمی کنم این عنوان به خطر بیفتد. البته بازیکنان نباید با غرور بازی کنند و نتیجه بازی با غرور را در دربی دیدیم. بازیکنان تا روز آخر با همه قدرت شان بازی کنند تا بتوانند رکورد خوبی از خودشان به جا بگذارند.»

 

سراج در مورد اينكه همراه با پرسپوليس چه خاطره نوروزى داريد گفت: «زمانى كه ما بازى مي كرديم كمتر اتفاق مي افتاد كه پرسپوليس در ايام عيد فوتبالى داشته باشد اما برد پرسپوليس مقابل الشباب امارات آن هم با ٦ گل يكى از خاطرات خوب من از پرسپوليس در تعطيلات عيد است. يادم مي آيد آن روز براى تماشاى بازى خيلي از دوستانم به منزل ما آمدند تا هم عيد ديدنى كرده باشند و هم با هم فوتبال را ببينيم!»

 

بازيكن آبادانى سال هاى دور پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه عيدى مي دهيد يا مي گيريد ادامه داد: «ديگر از سن من گذشته كه عيدى بگيرم و بيشتر عيدى مي دهم اما به هر حال برخى از بزرگان فاميل هنوز به من عيدى مي دهند كه آن هم بركتى دارد.»

نامه

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس با فقط 4 باخت سال رویایی را داشت / برد 6 گله یکی از خاطرات خوب من در تعطيلات عيد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..