تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر صفر - ایران صفر تا دقیقه 5

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایران در ششمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا و در دیداری از گروه A این رقابت‌ها از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر به مصاف تیم ملی این کشور رفته است.

ترکیب تیم ملی ایران را در این مسابقه نفراتی چون؛ علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، وریا غفوری، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون تشکیل می‌دهند.

دقیقه 5: پاس در عمق مهدی طارمی در میان مدافعان قطر با کنترل سردار آزمون همراه شد، اما قبل از زدن ضربه توسط آزمون، دروازه‌بان قطر توپ را دفع کرد تا توپ به کریم انصاری‌فرد برسد. ضربه این بازیکن نیز توسط دروازه‌بان قطر دفع شد.

دقیقه 6: میلاد محمدی با کارت زرد داور جریمه شد.

ادامه دارد ...

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر صفر - ایران صفر تا دقیقه 5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..