تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دعا خواندن طارمی و جهانبخش تا تقابل 2 کودک قطری با هواداران ایران + تصاویر

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از قطر، در حالی که دیدار دو تیم ایران و قطر کمتر از نیم ساعت دیگر آغاز می‌شود که بازیکنان هر دو تیم به صورت همزمان وارد زمین شدند. این ورود همزمان تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه را در بر داشت.

* کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی پیش از ورود به زمین دعا خواندند و بعد وارد زمین شدند.

* زمانی که هواداران ایرانی یکصدا نام ایران را صدا می‌زدند، دو کودک قطری همزمان نام کشورشان را صدا می‌زدند تا با صدای ایرانی‌ها مقابله کنند.

* این دو کودک قطری دست نوشته‌های هم در دست داشتند که روی آن "موفق باشی قطر" و "بله! ما می‌توانیم" نوشته شده بود که اشاره به حضور در جام جهانی داشت.

* بازیکنان تیم ایران در دو گروه اصلی و ذخیره‌ها پیش از آغاز بازی کار با توپ کردند و سه دروازه‌بان هم با لوپز کارهای اختصاصی انجام دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دعا خواندن طارمی و جهانبخش تا تقابل 2 کودک قطری با هواداران ایران + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..