تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت کنترلرهای جدیدی را برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد

مایکروسافت کنترلرهای جدیدی را برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد

ساعاتی پیش مطلع شدیم که مایکروسافت در ادامه روند معرفی کنترلرهای مخصوص برای ایکس‌باکس وان، سری جدیدی از کنترلرها به اسم Tech Series را معرفی کرده که طراحی زیبا و شیکی دارند. با تک‌شات و جزئیات بیشتر در ادامه همراه باشید.

 

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Microsoft، منبع الهام کنترلر جدید ایکس‌باکس وان - که Recon Tech Special Edition نام دارد - تکنولوژی‌های ارتشی و بازخوردهای به دست رسیده از عملکرد کنترلرهای قبلی بوده است. بدنه اصلی این کنترلر به رنگ خاکستری تیره است و در قسمت جلویی آن، یک قسمت طلایی زیبا به سبک نشان‌های ارتشی دیده می‌شود.

 

کنترلرهای Tech Serie جدیدترین کنترلرهای بی‌سیم ایکس‌باکس وان هستند؛ کنترلرهایی که اولین مدل آن‌ها سال پیش در مراسم E3 برای کنسول ایکس‌باکس وان اس معرفی شد. این کنترلرها قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را دارند و این موضوع به این معناست که گیمرها می‌توانند بدون نیاز به دانگل USB، با کنترلر بر روی پی‌سی بازی کنند.

 

کنترلر Recon در روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) با قیمت ۶۹/۹۹ دلار توسط مایکروسافت عرضه خواهند شد. 

ایکس‌باکس وان
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت کنترلرهای جدیدی را برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..