تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند راه حل ساده برای رهایی از حساسیت های بهاری

پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 19:432017-03-23پزشكي

بهار، فصل روییدن سبزیجات و میوه هایی است که تنوع بیشتری نسبت به خوراکی های سایر فصول دارند.

مصرف این غذاهای بهاری، می تواند بدن انسان را از درون خانه تکانی کند و سلامت را به همراه بیاورد به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهداشت نیوز همزمان با پایان یافتن فصل زمستان و فرا رسیدن بهار، شاهد بروز تغییراتی هستیم که نه تنها محیط اطراف ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد، بلکه بر چگونگی و عملکرد اندام ها و دستگاه های درونی بدن مان نیز موثر است.

بسیاری از درمانگران مکاتب درمانی طبیعی در جهان به ویژه مکتب طب سنتی ایران بر این باور هستند که رعایت نکاتی ساده و کاربردی از مجموعه تدابیر حفظ سلامت که در کتب و متون قدیمی طب سنتی بارها به آن اشاره شده، می تواند تاثیر زیادی بر کنترل تغییرات، بیماری ها و اختلال های ناشی از جابجایی فصول داشته باشد.

در فصل زمستان، مقدار غذایی که ما مصرف می کنیم در مقایسه با سایر فصل ها کمی بیشتر است.

این اتفاق به این دلیل می افتد که بدن ما در هوای سرد زمستانی، انرژی بیشتری برای تامین حرارت بدن و مقابله با سرما نیاز دارد.

بنابراین خوراکی ها و غذای بیشتری در این فصل مصرف می شود.

افزایش مصرف مواد غذایی، افزایش مواد زائد و غیرضروری را به دنبال دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند راه حل ساده برای رهایی از حساسیت های بهاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..