تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراجعه 30 هزار نفر مسافر به پست های نوروزی هلال احمر استان اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی، در بازدید از پست های امدادی و ایمنی و سلامت هلال احمر شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: بیش از دو هزار نیروی امدادگر و جوان هلال احمر در ایام نوروز در قالب تیم های امداد و نجات و پست های ایمنی وسلامت فعالیت می کنند.

وی افزود: 30 هزار نفر مسافر به پست های نوروزی هلال احمر این استان در طرح نوروزی 96 مراجعه واز خدمات این پست های نوروزی استفاده کرده اند.

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات نیروهای جوان در پست های ایمنی و سلامت بیان داشت: جوانان در پست های ایمنی و سلامت در جهت کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی و آرامش مسافران ، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی درباره سوانح وحوادث و ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه به مسافران از 25 اسفندماه کار خود را آغاز و این کار تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: خیمه های نماز ، ایستگاه ایمنی و سلامت و اتاقهای دوستدار کودک نیزدر کنار پست های نوروزی برپا شده و خدمات فرهنگی ارائه می شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراجعه 30 هزار نفر مسافر به پست های نوروزی هلال احمر استان اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..