تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه بارندگی و افت دما

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از   مهاباد ، رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت:با فعالیت سامانه بارشی وارد شده به شهرستان های استان آذربایجان غربی ؛بارش باران چند روز است همچنان ادامه دارد که شب گذشته در مناطق مرتفع و کوهستانی شهرستان مهاباد به برف تبدیل شده است.

محمد پور افزود:بارندگی ها تا شنبه آینده ادامه دارد که  در ارتفاعات و نواحی مرزی به صورت برف خواهد بود و دمای هوا تا 6 درجه سردتر خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد بارش برف از دیروز محور مهاباد به بوکان را در محور قره بلاغ  فرا گرفت اما امروز تردد روان در این جاده برقرار است و مسافران و گردشگران وسایل گرمازا به همراه داشته باشند.

کمال محمد پور دمای فعلی مهاباد را  3 درجه با رطوبت نسبی  93 درصد اعلام کرد که در شبانه روز گذشته بین حداقل 2  و حداکثر 8درجه در نوسان بوده است.

سردترین ایستگاه کنونی استان چالدران با 2 درجه بالای صفر و گرمترین ایستگاه پلدشت با دمای 13 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/ج 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه بارندگی و افت دما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..