تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام نویسی بیش از یک هزار نفر داوطلب شورای اسلامی در استان اردبیل

به گزارش خبرنگار ، ناصر نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان خلخال و بازدید از ستاد انتخابات شهرستان افزود: ازآغاز ثبت نام تاکنون یک هزارو 212 تن در مناطق این استان برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده اند.

وی گفت: از این تعداد 322تن داوطلب عضویت در شورای شهرهای استان و 889 تن نیز برای شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کرده اند .

نصیری افزود:در شهرستان خلخال نیز 36 تن اقدام به ثبت نام کرده اند که 10 تن درحوزه شهری و36 تن مربوط به روستاهای این شهرستان است .

وی گفت:درپنجمین دوره از انتخابات شهروروستای استان اردبیل 3 هزارو 352 تن منتخب مردم باید برای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند که از این تعداد 190 تن به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهرها و3 هزارو 162 تن نیز به عنوان منتخب مردم در شوراهای اسلامی روستاهای استان انتخاب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به گذشت چهار روز از ثبت نام ، تعداد ثبت نام کنندگان رضایت بخش نیست و با توجه به اهمیت شوراهای اسلامی در عمران وتوسعه روستایی به روستائیان توصیه می شود در زمان باقی مانده نسبت به نام نویسی در ستاد های انتخابات مستقر در فرمانداری ها وبخشداری های استان اقدام کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت:الزامی شدن گواهی عدم سو پیشینیه داوطلبان ثبت نام شوراها، یکی از عوامل استقبال ضعیف روستائیان از نام نویسی برای عضویت در شوراها است.

نصیری گفت:برای حل این مشکل فرمی در ستاد انتخابات استان طراحی شده که داوطلبان با پرکردن این فرم متعهد به ارایه گواهی عدم سو پیشینه کیفری درزمان بررسی هیات های اجرایی وپس از پایان مهلت ثبت نام می شوند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام نویسی بیش از یک هزار نفر داوطلب شورای اسلامی در استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..