تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل آی‌فون 6S پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سال 2016 بوده است

براساس گفته‌های شرکت تحقیقاتی انگلیسی IHS Markit، اپل توانسته ضربه مهلکی به شرکت‌های رقیب در سال 2016 وارد کند. آخرین تجزیه و تحلیل این شرکت از آن حکایت دارد که سال گذشته آی‌فون‌های اپل پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا بوده است.

IHS Markit آمار مربوط به فروش بیش از 350 گوشی هوشمند را به‌صورت سه‌ماهانه بررسی می‌کند که براساس آن، آی‌فون 6S پرفروش‌ترین گوشی هوشمند سال 2016 محسوب می‌شود. آی‌فون 7، آی‌فون 7 پلاس و آی‌فون 6S پلاس به‌ترتیب مقام‌های دوم، سوم و چهارم را کسب کرده‌اند. این شرکت تحقیقاتی علت فروش بالای گوشی‌های هوشمند اپل برای مدت طولانی را “وجود نوآوری کافی و ویژگی‌های جدید” اعلام کرده است.

باقی گوشی‌های هوشمند موجود در این لیست را اغلب تولیدات شرکت سامسونگ تشکیل می‌دهند. گلکسی S7 Edge با فروش 25 میلیون واحد دستگاه موفق به کسب مقام پنجم در این لیست شده است. سامسونگ گلکسی S7 در مقام نهم قرار دارد و اوپو A53 که در چین و هند از محبوبیت بالایی برخوردار بوده، تنها گوشی هوشمند از برندی غیر از سامسونگ و اپل محسوب می‌شود.

قبل از نتیجه‌گیری نهایی باید به این موضوع اشاره کنیم که اگرچه میزان ارسال کالا رابطه مستقیمی با تقاضا از سوی مصرف‌کننده دارد، ولی این ارقام به‌معنای فروش نبوده و نمی‌توان میزان ارسال کالا را برابر با تعداد دستگاه مورداستفاده توسط کاربر دانست. بااین‌حال تولیدکنندگان سود خود را توسط دستگاه‌های ارسالی محاسبه نموده و حاضر به ارسال دستگاهی بدون وجود خریدار نیستند. در نهایت باتوجه به این میزان فروش می‌توان به محبوبیت گوشی‌های هوشمند موجود در بازار پی برد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل آی‌فون 6S پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سال 2016 بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..