تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی پدیده: دیدار تیمهای مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) به نفع فوتبال خراسان رضوی است

محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دیگر ورزشگاه واقع در حاشیه مشهد یعنی ثامن نیازمند استراحت است و باید زمین این ورزشگاه زیر کشت چمن رود تا برای فصل بعد شرایط بهتری داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر بازیهای دو تیم لیگ برتری پدیده و سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود قطعا ورزشگاه ثامن نیز می تواند برخی از نقاط ضعف خود را برطرف کند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: همچنین اگر شرایط برای بازی تیمهای پدیده و صبا در ورزشگاه امام رضا(ع) فراهم شود قطعا تماشاگران مشهدی بسیاری برای حمایت به ورزشگاه خواهند آمد.
وی در ادامه به آغاز تمرینهای تیم پدیده نیز اشاره و بیان کرد: همه بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و از فردا نیز تمرینها در دو نوبت صبح و عصر به صورت منظم برگزار می شود.
مهاجری بر تلاش برای روند صعودی پدیده در لیگ برتر تاکید و بیان کرد: دیدار با تیم صبا برای ما از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا می تواند شرایط بهتری را برای ادامه سیر صعودی پدیده در لیگ برتر مهیا کند.
وی افزود: امتیاز گرفتن تیم پدیده از همه چیز مهمتر است اما قطعا برد مقابل صبا می تواند به باقی ماندن سیاه جامگان نیز در لیگ برتر فوتبال کمک کند.
ورزشگاه 15 هزار نفری امام رضا(ع) اسفند گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.
تیم فوتبال پدیده خراسان با 28 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد. این تیم قرار است عصر جمعه یازدهم فروردین ماه در مشهد به مصاف تیم صبای قم برود.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی پدیده: دیدار تیمهای مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) به نفع فوتبال خراسان رضوی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..