تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی عراق و استرالیا/ شکست سنگین تایلند برابر عربستان

به گزارش ایرنا، رقابت های دور برگشت انتخابی جام جهانی فوتبال در گروه دوم منطقه آسیا با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که براساس آن عراق در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان تیم استرالیا بود و تایلند نیز در بانکوک از تیم عربستان سعودی میزبانی کرد.
تیم استرالیا زننده اولین گل دیدار برابر عراق بود و متنولکی مهاجم این تیم در دقیقه 39 اولین گل این دیدار را وارد دروازه میزبان کرد. نیمه نخست با پیروزی زردپوشان استرالیایی به پایان رسید ولی در نیمه دوم یاسین بازیکن عراق در دقیقه 76 بازی را به تساوی کشاند و در پایان 90 دقیقه دو تیم به کسب یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.
تیم عراق به دلیل مشکلات امنیتی نمی تواند میزبان دیدارهای بین المللی باشد و به همین دلیل دیدارهای این تیم به جز برابر تیم های عربستانی در تهران برگزار می شود.
در دیگر دیدار این گروه نیز تیم صدرنشین عربستان با نتیجه سه بر صفر تایلند میزبان خود را در هم کوبید و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کرد. محمد السهلاوی (26)، کسارات (گل به خودی 84) و مواشر (92) برای این تیم گلزنی کردند.
در آخرین دیدار این گروه نیز قرار است از ساعت 20 به وقت تهران تیم امارات میزبان ژاپن باشد.
در حال حاضر و تا قبل از دیدار تیم های ژاپن و امارات، عربستان سعودی با 13 امتیاز در صدر گروه دوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و تیم های استرالیا با 10، ژاپن با 10، امارات با 9، عراق با 4 و تایلند با یک امتیاز در رده های دوم تا ششم این گروه قرار دارند.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی عراق و استرالیا/ شکست سنگین تایلند برابر عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..