تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتبال انتخابی جام جهانی روسیه؛ پیروزی سوریه برابر ازبکستان

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال سوریه و ازبکستان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران در ورزشگاه تانکو عبدالرحمان مالزی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
این دیدار پر برخورد در همان ورزشگاهی برگزار شد که زمین باتلاق گونه آن در دیدار سوریه با ایران باعث شد تا دو تیم به تساوی بدون گل در یکی از بی کیفیت ترین بازی های فوتبال رضایت دهند.
این دیدار خشک و کسل کننده در نیمه اول بدون گل پایان یافت و در نیمه دوم نیز تا دقیقه 91 بدون گل در جریان بود.
در دقیقه 90 داور یک ضربه پنالتی به سود سوریه اعلام کرد که «خرییبن» بازیکن سوریه آن را تبدیل به گل کرد تا تیمش 3 امتیاز حساس این دیدار را بدست آورده باشد.
با توجه به شکست یک بر صفر کره جنوبی برابر چین پیش از این دیدار، ازبکستان که با 9 امتیاز در رده سوم جدول گروه اول انتخابی جام جهانی از منطقه آسیا قرار دارد، این فرصت را داشت تا با پیروزی برابر سوریه حتی صدرنشین گروه اول شود.
در حال حاضر ایران با 11 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر گروه اول قرار دارد و تیم های کره جنوبی با 10، ازبکستان با 9 سوریه با 8، چین با 5 و قطر با 4 امتیاز در رده های اول تا ششم قرار دارند.
قرار است از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در دوحه برابر یکدیگر قرار گیرند.
داور در این دیدار به جنبات (3)، المبید (44) و خرییبین(69) از سوریه و توختاخوجاف (13) و داورن خسیموف (83) از ازبکستان کارت زرد نشان داد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتبال انتخابی جام جهانی روسیه؛ پیروزی سوریه برابر ازبکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..