تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایلند0- عربستان 3/ سعودی ها با له کردن فیل ها صدرنشین شدند

تایلند0- عربستان 3/ سعودی ها با له کردن فیل ها صدرنشین شدندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدارهای هفته نخست دور برگشت رقابت های مرحله نهایی مقداتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا از ساعت 16:30 امروز (سوم فروردین) تیم های ملی تایلند و عربستان سعودی از گروه دوم این رقابت ها در ورزشگاه ملی راجامانگالا بانکوک به مصاف هم رفتند و در پایان سعودی ها با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست دادند.
 
محمد السهلاوی(25) تانابون کسارات(84- گل به خودی) و سلمان المواشر (90+2) گل های عربستان را در این بازی به ثمر رساندند.
 
سیراسون بونماسان از تایلند تنها اخطار این بازی را دریافت کرد.
 
با این نتیجه عربستان با 13 امتیاز به صدر جدول گروه B این رقابت ها صعود کرد و تایلند هم با همان یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایلند0- عربستان 3/ سعودی ها با له کردن فیل ها صدرنشین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..