تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش مسئولیت حمله تروریستی لندن را برعهده گرفت

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از اسکای نیوز، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی روز چهارشنبه در لندن پایتخت انگلیس را که به کشته شدن چند نفر منجر گردید برعهده گرفت.

بنا بر اعلام منابع رسانه ای وابسته به داعش این گروه تروریستی با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله تروریستی لندن را برعهده گرفته است.

گفتنی است که حمله روز چهارشنبه «وست مینستر» لندن که مقابل پارلمان انگلستان رخ داد منجر به کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن دست کم ۲۰ نفر شد.

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس طی سخنان روز پنج شنبه خود در پارلمان انگلیس که در خصوص حمله تروریستی در مقابل ساختمان پارلمان این کشور انجام شد، تعداد قربانیان و زخمی های حادثه روز گذشته را در مجموع ۲۹ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۱۲ انگلیسی، سه فرانسوی، دو کودک رومانیایی، چهار کره ای، یک آلمانی، یک لهستانی، یک ایرلندی، یک ایتالیایی، یک چینی و نهایتا یک شهروند نیز اهل آمریکا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش مسئولیت حمله تروریستی لندن را برعهده گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..