تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم جدید وعجیب گواردیولا در رابطه با بازیکنانش

سرمربی منچسترسیتی فروش شکلات را در فروشگاه های کمپ تمرینی تیم انگلیسی به خاطر بازیکنانش ممنوع کرد.

به نقل از آس، پپ گواردیولا به سخت گیری هایش در رابطه بازیکنان تیمش در حال ادامه دادن است. سرمربی منچسترسیتی که پیش از این استفاده از وای فای برای بازیکنان ممنوع کرده بود اکنون درباره تغذیه شاگردانش تصمیم جدید گرفته است.

او فروش اسنک و شکلات را در فروشگاه های کمپ های تمرینی سیتی ممنوع کرد تا بازیکنان نتواند هنگام حضور در کمپ شیرینی بخورند. به همین خاطر بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران حق خودرن شکلات در کمپ را نخواهند داشت. سرمربی اسپانیایی به خاطر کنترل رژیم  بازیکنانش چنین تصمیمی را گرفته است.

گواردیولا از شروع فصل برای رژیم بازیکنان از متخصص تغدیه کمک گرفت و با مصرف برخی از غذا ها وضعیت فیزیکی بازیکنان بهتر شد. این موضوع برای سرمربی سیتی اهمیت دارد چون در آغاز فصل اعلام کرد سمیر نصری اضافه وزن دارد و این یکی از دلایلی بود که بازیکن فرانسوی باشگاه انگلیسی را ترک کرد و به سویا پیوست. یحیی توره نیز چنین شرایطی داشت اما با رژیم در نظر گرفته شده اضافه وزنش برطرف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم جدید وعجیب گواردیولا در رابطه با بازیکنانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..