تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی منطقه «الیابسات»/۴۰۰ هزار عراقی همچنان در محاصره داعش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، فرمانده عملیات «قادمون یا نینوی» روز پنج شنبه از آزادی منطقه «الیابسات» و برافراشتن پرچم عراق بر فراز ساختمان های آن خبر داد.

سپهبد «عبدالامیر رشید یارالله» اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم منطقه الیابسات را آزاد کرده و با برافراشتن پرچم عراق در این منطقه تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن وارد کردند.

از سوی دیگر کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد که ۴۰۰ هزار عراقی همچنان در غرب موصل تحت محاصره داعش قرار دارند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از شهروندان عراقی به دلیل ترس از تک تیراندازان گروه تروریستی داعش از فرار بیم دارند اما ۱۵۷ هزار نفر از زمان آغاز عملیات آزادسازی غرب موصل خود را به مراکز اسکان موقت رسانده اند.

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق به عملیات آزادسازی مناطق باقی مانده تحت سیطره داعش ادامه می دهند و تا کنون تلفات زیادی را به نیروها و تجهیزات این گروه تروریستی وارد کرده اند.

«حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق حدود یک ماه پیش از این آغاز عملیات آزادسازی کرانه راست (غرب) موصل از سیطره گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

عملیات آزادسازی موصل پس از آن به مرحله اجرا درآمد که حیدر العبادی اواخر مهرماه گذشته رسما آغاز این عملیات را اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی منطقه «الیابسات»/۴۰۰ هزار عراقی همچنان در محاصره داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..