تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آهنگساز فیلم‌های بتمن از عدم توانایی‌اش برای برقراری ارتباط با شخصیت بن افلک در نقش بتمن می‌گوید

آهنگساز فیلم‌های بتمن از عدم توانایی‌اش برای برقراری ارتباط با شخصیت بن افلک در نقش بتمن می‌گوید

هانس زیمر، آهنگساز فیلم‌های بتمن، در مصاحبه جدید خودش گفته است که به سختی توانسته با نقش بتمن بن افلک ارتباط برقرار کند و همین موضوع هم باعث شده بیشتر از فیلم بتمن کریستین بیل لذت ببرد و با آن ارتباط برقرار کند. با تک‌شات و جزئیات این خبر در ادامه همراه شوید.

 

هانس زیمر در مصاحبه جدید خود با سایت اینورس، اعتراف کرده است که با توجه به تجربه‌‌اش در ساخت آهنگ سه گانه بتمن کریستوفر نولان، رفتن به سراغ آهنگسازی فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice برایش آزاردهنده بوده و فکر می‌کرده با این‌کار در حال خیانت به کریستین بیل و سه‌گانه بتمن است!

 

زیمر می‌گوید که ماه‌ها با خودش کلنجار رفته تا بتواند با نقش بتمن بن افلک همچون کریستین بیل ارتباط برقرار کند، اما او پس از مدت‌ها، نهایتا فهمیده است که چنین چیزی غیر ممکن است. 

 

هانس زیمر در حال حاضر در حال کار بر روی فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk) به کارگردانی کریستوفر نولان است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آهنگساز فیلم‌های بتمن از عدم توانایی‌اش برای برقراری ارتباط با شخصیت بن افلک در نقش بتمن می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..