تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی اتوبوس ها برای اعزام کاروان راهیان نور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با جانفشانی های شهدا از اهداف اعزام این کاروان ها است.
 
غلامرضا طحان خاطر نشان کرد: شاغلان بخش های حمل ونقل جاده ای با روحیه جهادی تمام تلاش خود را در پاسداشت رشادت ها و حفظ حرمت خون شهیدان بکار می گیرند.

وی افزود : بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با اصناف حمل و نقل مسافر استان ، توجه و جدیت در رعایت نکات ایمنی و مسئولیت‌پذیری شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان در اعزام به موقع مورد تأکید است.

طحان تصریح کرد: نشست ها و کلاس‌های توجیهی ویژه رانندگان قبل از اعزام به منظور رفع معایب و مشکلات و بیان نکات ایمنی و ارائه بهترین خدمات به زائران و مردم برگزار شده است.

بیش از پنج هزار و 500 میلیون ریال برای نصب 600 سامانه هوشمند ثبت تخلف جدید در کشور هزینه شده است.

سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

بر اساس آمار ، سالانه به طور میانگین بیش از 9 تن کالا از طریق ناوگان باری از استان سمنان به نقاط مختلف کشور جابجا و بیش از سه میلیون تن کالا از نقاط مختلف کشور وارد استان می شود و همچنین بیش از 570 هزار بارنامه در استان صادر می شود.

انتهای پیام/ م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی اتوبوس ها برای اعزام کاروان راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..