تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور از لنز دوربین دانشجویان میاندوآبی/ تصاویر

ساعت: 18:20 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069535

با آغاز تعطیلات نوروزی کاروان های راهیان نور مانند سنوات گذشته برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،از میاندوآب نیز اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر شده و از این مناطق بازدید و با شهدا عهد و پیمانی دوباره می بندند.

در زیر تصاویری ناب از مناطق عملیاتی جنوب کشور و اردوی راهیان نور را که توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه های میاندوآب ثبت و به ما ارسال شده است را مشاهده می کنید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور از لنز دوربین دانشجویان میاندوآبی/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..