تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال، مهم ترین و واجب ترین مسئله در کشور/ لازمه رشد اقتصادی، توجه اساسی به تولید و اشتغال است

ساعت: 18:18 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069506

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عنوان کسی که آشنا به مسائل کشوری هستم، چیزی واجب تر از اشتغال را نمی بینم و لازم است تا توجه ویژه و اساسی به آن داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با بیان اینکه باید از نظر اقتصادی در کشور اقدامات اساسی انجام دهیم، اظهار کرد: باید با اقدامات اساسی، شاخص های اقتصادی مانند تولید ناخالص داخلی را بهبود ببخشیم.

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله اشتغال، افزود: جای شکر است که امسال به نام اشتغال نامگذاری شده است و همه دستگاه های اجرایی و موسسات عمومی، مجلس، قوه قضائیه، نهادهای مختلف، بازاریان و بخش خصوصی همت خود را بر این بگذارند که امسال ما حداقل دو برابر تعهدات آمده در بودجه و برنامه بتوانیم، فرصت شغلی ایجاد کرده و با  بحرانی که می تواند از طریق بیکاری متوجه جامعه باشد، مقابله کنیم.

وی با تاکید بر توجه به رشد اقتصادی، گفت: لازمه های رشد اقتصادی عبارت از فعال نگه داشتن تولید، به شکل ویژه و اورژانسی به اشتغال توجه اساسی داشته باشیم، هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

محبی نیا با بیان اینکه به نظر من، کمیسیون های تخصصی مجلس ماهانه از دولت در این زمینه گزارش بخواهند، تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه سال انتخابات است، نباید انتخابات و تشکیل دولت و رای اعتماد به وزیران نباید سبب شود تا مسئله اشتغال به فراموشی سپرده شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اشتغال را از مهم ترین و اصلی ترین موارد برشمرد و اظهار کرد: به عنوان کسی که آشنا به مسائل کشوری هستم، چیزی واجب تر از اشتغال را نمی بینم.

وی افزود: امیدوارم با حل مسئله بیکاری، به انقلاب و کشور خدمت کنیم که اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، در پیشگاه خداوند متعال نمی توانیم پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال، مهم ترین و واجب ترین مسئله در کشور/ لازمه رشد اقتصادی، توجه اساسی به تولید و اشتغال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..