تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۱۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069372

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از فعالیت ۱۶اکیپ راهداری همزمان با ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اروم‌نیوز، نوروز از راه رسید و سفرهای نوروزی شروع شد اما در این میان حمل و نقل جاده ای بیشترین سهم از این سفرها را برعهده دارد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی  با تشریح فعالیت های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ایام نوروز اظهار داشت: نظارت بر ایمنی ناوگان های حمل و نقل از تاریخ ۲۵اسفند ماه باهمکاری پلیس راه و پایانه های مسافری اغاز و در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

علی اکبری با اشاره به خدمات قابل ارائه این اداره کل در ایام نوروز اظهار داست: در این ایام مجموعا ۳۴۰۰ دستگاه ناوگان عمومی، ۶۹۲ اتوبوس، ۱۰۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۶۹۰ دستگاه سواری در امر جابجایی مسافر حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود:امسال در طرح نوروز ۱۶ اکیپ راهداری در کل استان برای خدمات رسانی به مسافران اماده فعالیت هستند.

  اکبری گفت:در سفرهای نوروزی امسال قیمت بیلیط اتوبوس های بین شهری افزایش نخواهند یافت.

وی از وجود ۱۴ راهدارخانه مرکزی، ۲۰ راهدارخانه ثابت و ۲۳ راهدارخانه سیار در راههای ارتباطی استان اذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: این راهدارخانه ها در ۶۷ نقطه استان تردد در جاده‌ها را ایمن‌سازی می کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در بخش راهداری هم اکنون بیش از ۴۰۰دستگاه ماشین الات راهداری سبک و سنگین اماده خدمات رسانی می باشند افزود:خط کشی محورهای ارتباطی استان از دو هفته پیش شروع شده و بیش از هزارکیلومتر خط در محورهای اصلی و فرعی استان زده شده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات این اداره کل در راستای ایمن سازی جاده های استان خاطر نشان کرد:مرمت گاردیل های آسیب دیده,رفع نقص چراغ های چشمک زن, لکه گیری و چاله پرکنی محورهای ارتباطی از مهمترین این اقدامت برای مهیا کردن زمینه های سفر مطمن و بی خطر برای شهروندان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۱۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..