تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» در شهرستان اسکو شکل گرفت

ساعت: 18:20 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069481

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو گفت: کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» به منظور کاهش اثرات حوادث به ویژه تصادفات جاده ای در ایام نوروز در این شهرستان شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،جعفر عبداللهی در گفتوگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمرشهرستان اسکو در طرح های امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا نوروزی بی خطر را برای هموطنان خود رقم بزنند، کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» به منظور کاهش اثرات حوادث به ویژه تصادفات جاده ای در ایام نوروز در این شهرستان امضا شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این کمپین فرهنگ‌سازی برای کاهش تصادفات است که در این کمپین فرد مشارکت کننده متعهد به رعایت قوانین و مقررات رانندگی از جمله مسافرت ایمن، رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی و خودداری از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی می شود.

وی گفت: اگر بخواهیم سفری ماندگار و دل‌انگیز را برای خود و خانواده رقم زنیم، باید قوانین و مقررات را رعایت کنیم و همان چیزی که هلال احمر با معرفی کمپین به مسافران به دنبال آن هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو در ادامه با بیان اینکه پایگاه های امداد و نجات، ایستگاه سلامت و کمپ های ایمنی در ایام نوروز در آماده باش کامل برای پیشگیری از حوادث جاده ای امداد نجات قرار دارندخاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۱۲ نیز آماده پاسخگویی به حوادث هلال‌احمر است.

عبداللهی درپایان از نهادهای فرهنگی و تبلیغی و رسانه های مختلف گروهی بخاطر همکاری در انجام برنامه های مختلف هلال احمر بخصوص در حوزه جوانان قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» در شهرستان اسکو شکل گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..