تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت انتخاب بازوی اجرایی در پارلمان های محلی

ساعت: 18:04 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069576

با فرارسیدن عید نوروز و در لابلای دیدوبازدیدها صحبت از مهمترین واقعه سیاسی و اجتماعی پیش رو یعنی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار داغ و جذاب و شنیدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، با فرارسیدن عید نوروز و در لابلای دید و بازدیدها صحبت از مهمترین واقعه سیاسی و اجتماعی پیش رو یعنی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار داغ و جذاب و شنیدنی است.

اکنون در مرحله ثبت نام علاقمندان به شرکت در پارلمان محلی هستیم، پارلمانی که قانونگذار وظایف مهم و حائز اهمیتی بر دوش آنها گذارده است.

در این بین آنچه مهم به نظر میرسد و همیشه هم مورد توجه بوده است، انتخاب بازوی اجرایی این پارلمان یعنی شهرداران در شهر و دهیاران در روستا میباشد.

لیکن چه خوب و نیکو است اگر گروههای فعال سیاسی و اجتماعی در این امر مشارکت داشته و در راستای حمایت خود از نامزدها این مهم را به شکل یک مطالبه عمومی درآورند، بی شک گروه ها و لیست هایی که بازوی اجرایی آنها تحت برنامه ای مدون از هم اکنون مشخص شده باشد نسبت به سایرین ارجحیت داشته و از سوی انتخاب کنندگان مورد توجه قرار می گیرد.

البته در راستای انتخاب این بازوی اجرایی باید علاوه بر ایمان و التزام عملی به مبانی اخلاقی، تخصص گرایی و دارا بودن قابلیت های تئوریک و عملی، آشنایی با علوم مدیریتی و اجرایی، بومی گرایی و اشراف کامل به جغرافیا و حوزه فعالیتی نیز درنظر گرفته شده و از سوی نمایندگان آتی مردم در این مجالس محلی لحاظ گردد.

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت انتخاب بازوی اجرایی در پارلمان های محلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..