تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی قرارگاه مرکزی آرامش بهاری از اوقاف لاهیجان+عکس

ساعت: 18:04 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069530

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان گفت: همزمان با شروع سال جدید و ایام نوروز طرح آرامش بهاری در ۳۲ بقعه متبرکه شهرستان لاهیجان برگزار شد که مورد تقدیر قرارگاه مرکزی آرامش بهاری کشور نیز قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی بازدار با بیان اینکه بقاع متبرکه این شهرستان جهت پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو طرح  آرامش بهاری در ۳۲ بقعه متبرکه شهرستان لاهیجان بر پا می‌شود.

وی با اشاره به تقدیر قرارگاه مرکزی آرامش بهاری کشور از شهرستان لاهیجان گفت: اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان در کنار استان های بوشهر، البرز، ایلام، فارس و مازندران و ادارات اجرایی شهرستانهای کوهبنان، شمیران ،سنقر، ناحیه۳ شیراز و گنبدکاووس جهت اجرای باشکوه مراسم لحظه تحویل سال دربقاع متبرکه مورد قدردانی قرار گرفت.

حجت الاسلام بازدار با اشاره به مهیا بودن شرایط میزبانی در اکثر بقاع متبرکه افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان جهت رفاه حال مهمانان نوروزی از نخستین روز سال جدید تا روز ۱۴ فروردین ۹۶ در محوطه ۳ بقعه در لاهیجان خیمه معرفت برپا می‌کند.

رئیس اداره اوقاف لاهیجان پذیرایی از گردشگران و مسافران را نوعی عبادت و شکرگزاری از نعمات الهی دانست و تصریح کرد: نیت از  برپایی خیمه معرفت در محوطه بقاع متبرکه ضمن پذیرایی از مهمانان نوروزی آشنایی آنها با امامزادگان است.

وی از ۳ بقعه متبرکه شیخ زاهد گیلانی، امامزادگان لمش در سیاهکل و امام زاده سید ابراهیم برفجان به‌عنوان اماکن برپای خیمات معرفت نام برد و افزود: نیت ما این است که ضمن خدمت رسانی به مسافران آنها را بیشتر  به اماکن مذهبی نزدیک کنیم.

بازدار با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی نتایج مثبت و تاثیرگذاری داشته است به‌طوری که بیش از ۴۰۰ دانشآموز در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان با بیان اینکه لاهیجان در ثبت وقف حدید پیشتاز بوده است اظهار داشت: ۱۸ مورد از ۲۳ مورد وقف انجام شده در سطح شهرستان در سامانه جامع موقوفات لاهیجان به ثبت رسیده است.

وی مجموع موقوفات شهرستان لاهیجان را ۵۰۰ مورد اعلام کرد و ابراز داشت: تعدادی موقوفات ثبت نشده در مرحله بررسی هستند که پس از  تکمیل مدارک مورد نیاز در سامانه اوقاف و امور خیریه به ثبت می‌رسند.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی قرارگاه مرکزی آرامش بهاری از اوقاف لاهیجان+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..