تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر بهار را دیده اید آدرس خانه باغداران و سیل زدگان را هم به او نشان دهید

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069389

فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی آورده است؛

یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان در یادداشتی در خصوص خسارت های ناشی از سیل و سرما زدگی باغات غرب گلستان گلستان در سال 95، طی یادداشتی آورده است؛ اگر بهار را دیده اید آدرس خانه باغداران و سیل زدگان را هم به او نشان دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "اسماعیل البرزی" از فعالان رسانه ای استان گلستان در یادداشتی آورده است؛ زمستان سپری شد و با وجود رونمایی از ویترین سبز بهار  و برچیده شدن بساط خشم طبیعت که در نقاب سیل و یخبندان، بخش هایی از غرب گلستان را در نیمه دوم سال گذشته در چنگال خود گرفتار کرده بود اما هنوز هم چهره هایی در گلستان زردی پاییز و سردی زمستان را به یادگار دارند.

تیر و ترکش های وقوع سیل در روستاهای شرق کردکوی و یخبندان کم سابقه در روستاهای بندرگز و کردکوی که مزارع، منازل مسکونی و باغات مرکبات را به ویرانکده ای بدل کرده بود گویا قرار نیست از پیکره ی رنجور و نحیف روستاییان رخت بربندد.

باید اعتراف کرد؛ در روزهایی که بازار ثبت عکس های یادگاری صاحب منصبان در کنار منازل ویران و کودکان عریان ساکن روستاهایی نظیر دنگلان داغ بود و صورت های رنگ پریده ی روستاییانِ محتاج به سقفی برای خوابیدن را به آمدن فردایی بهتر نوید می داد؛ کمتر کسی فکر می کرد که گذشت روزها و شب ها، حس مسئولیت پذیری برخی مدیران را با خود به صفحات سیاه دفترچه خاطرات پیوند بزند.

اما همان شد که نباید می شد.

در روزهایی که باغداران گلستانی حاصل یک سال زحمت و تلاش خود را به میهمان ناخوانده ای مانند یخبندان سپرده بودند بازار دلجویی ها و وعده های رنگین و دلگرم کننده ی مسئولان چنان داغ جلوه می نمود که گویی تمام ظرفیت ها و امکانات بسیج خواهد شد تا هیچ باغداری زمستان سیاه ۹۵ را در کنج خاطراتش ماندگار نکند.
 اما باز هم همان شد که نباید می شد.

این روزها نه خبری از تحقق وعده های شیرین مدیران در دنگلان است و نه خبری از کمک های بلا عوض و تسهیلات کم بهره ای که دولت به باغداران وعده داده بود و تاسف بارتر آنکه هنوز مبالغ خرید تضمینی مرکبات باغداران مستاصل هم پرداخت نشده است.

پاییز و زمستان رفت اما هنوز هم زردی پاییز و سردی زمستان بر صورت آسیب دیدگان غرب گلستان و سیاهی وعده ها بر چهره ی وعده دهندگان به یادگار مانده است.

شاید کمی تدبیر و دلسوزی بتواند بهار را در چهره زخم خوردگان از خشم طبیعت هویدا کند.

نمایندگان مردم در مجلس ، استاندار ، فرمانداران ، اگر بهار را دیده اید آدرس خانه سیل زدگان و باغداران را هم به او نشان دهید .

" من به سرما عادت داشتم ، وعده لباس گرم تو مرا از پای درآورد "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر بهار را دیده اید آدرس خانه باغداران و سیل زدگان را هم به او نشان دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..