تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیجان انگیزترین پل معلق استان اردبیل+تصاویر

ساعت: 18:25 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069456

ماجراجویی نوروزی را در دل دربند مشکول تجربه کنید؛

پل معلق پیر تقی، متعلّق به شهرستان گیوی یکی از مناطق بکر، توریستی و البته هیجان انگیز این شهر است که این روز ها میزبان خیل عظیمی از توریست ها و میهمانان نوروزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، پل معلق پیرتقی، دومین پل معلق استان اردبیل با ارتفاع ۶۰ متر از رودخانه قزل اوزن و طول ۱۶۵ متر و عرض یک متر به عنوان یکی از مناطق توریستی و گردشگری شهرستان کوثر محسوب می شود.

پل معلق پیر‌تقی تنها یکی از دیدنی‌های بی‌شمار شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی می‌باشد؛ این پل معلق محل اتصال دو رودخانه گیوی چای و قزل اوزن نیز است که یکی از هیجان انگیزترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

این پل در بالا دست رودخانه قزل اوزن واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر و در حاشیه جاده سرچم واقع شده است و چون 65 درصد میهمانان و گردشگران استان اردبیل از جاده ترانزیتی سرچم تردد دارند، همه ساله میزبان خیل عظیمی از توریست ها و میهمانان نوروزی است.

نکته مهمی که در خصوص این پل معلق می توان عنوان کرد این است که گردشگران برای جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی از دویدن و تردد بر روی پل پرهیز کنند تا نشاط و تندرستی نوروز 96 را همچنان در کام داشته باشند.

همچنین گردشگران و میهمانان نوروزی می توانند برای استفاده از مناظر طبیعی و بکر و دست نخورده دربند مشکول، رودخانه قزل اوزن و ... در منطقه میهمان اهالی شهرستان کوثر باشند.

تصویر در اندازه واقعی

تصویر در اندازه واقعی

تصویر در اندازه واقعی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیجان انگیزترین پل معلق استان اردبیل+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..