تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵ فقره تصادف فوتی و ۲۳۰ نفر مجروح در استان کرمان/کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

ساعت: 17:19 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069450

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از 26 اسفند ماه تا امروز 15 فقره تصادف فوتی و 170 فقره تصادف جرحی در جاده های استان به وقوع پیوسته است که این تصادفات 230 مجروح را نیز بر جای گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ ناصر فرشید در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ارائه آمار عملکرد پلیس استان از آغاز طرح نوروزی گفت: از 26 اسفند ماه تا امروز 170 فقره تصادف جرحی  در جاده های استان به وقوع پیوسته است که این تصادفات 230 مجروح را نیز بر جای گذاشته است.


وی افزود: 15 فقره تصادف فوتی نیز در استان به وقوع پیوسته که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر است.


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان  در ادامه با اشاره به کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر گفت:در روزهای گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش های شبانه روزی موفق به کشف یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان شدند.


فرشید کشف دو محموله 300 کیلوگرمی تریاک توسط پلیس شهرستان های بم و جیرفت  و کشف 165 کیلوگرم هروئین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را از اهم این کشفیات عنوان کرد و گفت: مابقی کشفیات مربوط به انواع دیگر مواد مخدر بوده است.


وی در ادامه به استقرار 75 ایستگاه نوروزی پلیس در سطح استان اشاره کرد و گفت: همکاران ما با تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی به ویژه هلال احمر و و اورژانس صورت پیوسته با توزیع بروشورها آموزشی و مشاوره های حضوری تا پایان تعطیلات نوروزی به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.


فرشید در پایان با تاکید به برگزاری جلسات قرارگاه نوروزی پلیس به صورت روزانه در محل ستاد فرماندهی انتظامی گفت: آمار و عملکرد پلیس و دیگر دستگاه های متولی تا پایان تعطیلات با حضور نمایندگان دستگاه های خدمت رسان به مردم رصد و راهکارهای افزایش رضایت خاطر مسافران و شهروندان در این ایام ارائه خواهد شد.


 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵ فقره تصادف فوتی و ۲۳۰ نفر مجروح در استان کرمان/کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..