تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش ۱۷ میلیمتر باران در لرستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، هاشمی مدیرکل هواشناسی لرستان به مقدار بارش سامانه بارشی اخیر ثبت شده در ادارات هواشناسی مراکز شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: مقدار بارش ها بصورت نقطه ای و بر حسب میلیمتر، طی ۳۰ ساعت گذشته در خرم آباد ۲۲ میلی متر، در بروجرد ۲۶ میلی متر و در الیگودرز ۱۰ میلی متر بوده است.

هاشمی مقدار بارش ها در شهرستان ازنا را ۹ میلی متر و در شهرستان دورود را ۱۴ میلی متر دانست و افزود: همچنین در سلسله ۲۲ میلی متر، در دلفان ۱۷ میلی متر، در کوهدشت ۲۱ میلی متر، در پلدختر ۱۰ میلی متر و در رومشکان ۱۴ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

 وی گفت: بر اساس گزارش های هواشناسی میانگین بارش ها در لرستان ۱۷ میلی متر بوده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش ۱۷ میلیمتر باران در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..