تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترزا می: عامل حمله لندن، متولد انگلیس است

به گزارش بی بی سی، «ترزا می» نخست وزیر انگلیس طی سخنان امروز خود در پارلمان انگلیس که در خصوص حمله تروریستی روز گذشته در مقابل ساختمان پارلمان این کشور انجام شد، تعداد قربانیان و زخمی های حادثه روز گذشته را در مجموع ۲۹ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۱۲ انگلیسی، سه فرانسوی، دو کودک رومانیایی، چهار کره ای، یک آلمانی، یک لهستانی، یک ایرلندی، یک ایتالیایی، یک چینی و نهایتا یک شهروند نیز اهل آمریکا هستند.

می در سخنان خود گفت: دیروز یک عمل تروریستی سعی کرد تا دموکراسی ما را از بین ببرد. اما امروز ما به شکل معمول با یکدیگر دیدار می کنیم. همانطور که نسل های پیش از ما و نسل های بعدی نیز این کار را انجام داده و خواهند داد، ما تنها یک پیام ساده را می رسانیم: ما نترسیده ایم و اراده ما برای مبارزه با تروریسم هیچ گاه سست نخواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت که کماکان معتقد است عامل حمله تروریستی دیروز تنها بوده و تاکید کرد که هیچ دلیلی بر این مدعا وجود ندارد که چنین حملاتی باز هم ادامه داشته باشند.

می گفت: هویت وی (فرد مهاجم) برای پلیس و سازمان اطلاعاتی انگلیس (MI۵) روشن شده و زمانی که ملاحظات عملیاتی اجازه دهند، به عموم مردم نیز اعلام خواهد شد.

نخست وزیر انگلیس افزود: آن چه که می توانم از آن اطلاع دهم این است که آن مرد (ضارب) متولد بریتانیا بوده و چند سال پیش نیز بنا به نگرانی های ایجاد شده در خصوص خشونت افراطی توسط دستگاه اطلاعاتی انگلیس مورد بازجویی قرار گرفته است.

گفتنی است پیش از آغاز این جلسه، تمامی اعضای پارلمان به احترام جان باختگان و مصدومین حادثه تروریستی روز گذشته لندن، یک دقیقه سکوت کردند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترزا می: عامل حمله لندن، متولد انگلیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..