تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 8 هزار ماموریت در روز دوم فروردین انجام شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت بهداشت ،مجتبی خالدی افزود: روز دوم فروردین ماه 1396، نیروهای اورژانس 115(پیش بیمارستانی) یک هزار و 758 ماموریت ترافیکی و هفت هزار و 170 ماموریت غیر ترافیکی را انجام دادند .
وی خاطر نشان کرد: یک هزار و 502 نفر از مصدومان و بیماران حوادث ترافیکی و 2 هزار و 956 نفر از بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی توسط اورژانس، به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.
خالدی گفت : همچنین روز گذشته 172 نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و 629 نفر در حوادث غیر ترافیکی در محل، به صورت سرپایی درمان شدند.
سخنگوی اورژانس کشور ضمن ابراز آمادگی کامل اورژانس در ایام تعطیلات نوروزی برای ارایه خدمات به مردم و مسافران، تاکید کرد: دومین روز از سال جدید به یک هزار و 31 نفر بیمار قلبی، 911 نفر بیمار تنفسی، 257 نفر با مسمومیت گوارشی و 50 نفر با مسمومیت گاز CO (مونوکسید کربن) خدمات فوریت های پزشکی ارایه شد.
خالدی شمار کل ماموریت های انجام شده توسط اورژانس هوایی در کشور را 40 ماموریت ذکر کرد و گفت: این ماموریت ها، 80 نفر بیمار و مصدوم به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.
اجتمام **2181** 1559 ** تنظیم کننده: ناهید حاجی خانی** انتشار دهنده: حسین عضدی فسا
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 8 هزار ماموریت در روز دوم فروردین انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..