تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی بالگرد هلال احمر جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از آمادگی بالگرد امدادی این جمعیت جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان در قالب طرح نوروزی ۹۶ خبر داد. وی گفت: یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر به همین منظور در شهرکرد مستقر است.

وی افزود: ۹ اکیپ ثابت، ۷ اکیپ سیار، ۲ اکیپ موقت امداد و نجات، ۱۷ پست ایمنی و سلامت، ۱۳ پست داوطلب یار، ۹ پست سحاب و ۱۶ خیمه نماز در ورودی شهر‌ها و محورهای ارتباطی استان آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی می‌باشد.

مرتضوی فرد اضافه کرد: یک هزار و ۶۰۰ امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر و ۱۵۰ نفر از پرسنل این جمعیت در ۷ شعبه با ۴۹ دستگاه خودرو امدادی و پشتیبانی تا ۱۵ فروردین ماه جاری به میهمانان نوروزی در استان خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های ثابت در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان‌های استان قرار دارند ادامه داد: وظیفه اصلی این اکیپ‌ها مقابله با حوادث جاده‌ای و امدادرسانی است و مسافران نوروزی جهت اسکان و استراحت کوتاه مدت می‌توانند به این محل‌ها مراجعه کنند.

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ماه جاری در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.


انتهای پیام/خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی بالگرد هلال احمر جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..