تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست نشان: کی روش استاد پیروزی های خارج از خانه است/ چند تماشاگرنما به فوتبال مازندران صدمه زدند

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار امشب تیم های ملی ایران و قطر که در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شود اظهار کرد: تیم ملی قطر تیم خوبی است، این تیم در دیدار رفت با ارائه یک بازی تدافعی قصد داشت به نتیجه تساوی دست یابد اما بازیکنان تیم ملی کشورمان با به ثمر رساندن دو گل ارزشمند، به یک پیروزی شیرین دست یافتند.

وی افزود: کارلوس کی روش استاد پیروزی در بازی های خارج از خانه است و من امیدوارم تیم ملی در دیدار امشب برابر قطر نیز بتواند به یک برد دلچسب دست پیدا کند. به طور حتم تاکتیک قطری ها در این بازی متفاوت است و آنها برای برد به میدان می آیند و تیم ملی ایران باید مراقب حملات این تیم باشد.

دست نشان همچنین با اشاره به حواشی دیدار تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران گفت: پس از رای کمیته انضباطی و اعتراض تیم نساجی، قرار است کمیته استیناف با بررسی مدارک موجود حکم نهایی را اعلام کند، به نظر می رسد کمیته انضباطی تاکنون به صورت غیرقانونی عمل نکرده است و این کمیته صلاحیت صدور رای در این پرونده را دارد.

وی ادامه داد: در آن دیدار عده ای تماشاگرنما با شعارهای بی مورد و پرتاب بطری قصد داشتند جو بازی را متشنج کنند، این افراد باعث بدنامی فوتبال ما شده اند و من از همه درخواست می کنم برای سالم سازی فضای ورزشگاه ها دست به کار شوند.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل افزود: در آن بازی هر دو تیم از یک استان بودند اما چند لیدر و تماشاگرنما باعث صدمه خوردن فوتبال مازندران شدند و با توهین های خود بازی را به جنجال کشاندند و مانع از برگزاری آن دیدار حساس شدند.

دست نشان در پایان تصریح کرد: تیم ما به کسب نتایج بهتر در لیگ یک امیدوار است و ما از عصر امروز تمرینات خود را برای دیدار با اکسین البرز آغاز می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست نشان: کی روش استاد پیروزی های خارج از خانه است/ چند تماشاگرنما به فوتبال مازندران صدمه زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..