تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیسای سکره کر پاریس و حقایق جالب درباره آن+تصاویر

کلیسای سکره کرپاریس وجود دارد که مکان مقدسی است که دومین مکان بلند بعد از برج ایفل در پاریس محسوب می‌شود.

کلیسای سکره کر پاریس

 ۱۰ حقیقت جالب در مورد کلیسای «سکره کر» (Sacre-Coeur) پاریس وجود دارد که مکان مقدسی است که دومین مکان بلند بعد از برج ایفل در پاریس محسوب می‌شود.

کلیسای سکره کر پاریس و حقایق جالب درباره

 کلیسای مقدس «مونت مارتر» (Montmartre)، یا سکره کر، یک مکان مشهور در پاریس است. این مکان دارای تاریخ پیچیده‌ای از زمان بت‌پرستی قرون وسطی و انقلاب فرانسه بوده و در حال حاضر یک مرکز فرهنگی در این محله مشهور است.

قدمت

 کلیسای سکره کر پاریس و حقایق جالب درباره

مونت مارتر، تپه‌ای که قصر سلطنتی روی آن ایستاده است، مکانی بود که جهت بت‌پرستی استفاده می‌شد. کاهن‌ها در آنجا فکر پرستش بودند و رومیان باستان پرستشگاه را به طرف مریخ و عطارد ساخته‌اند.


نام ها

مونت مارتر در اصل «مونس مارتیس» (Mons Martis) نامیده می‌شد که به معنای (کوهی از مریخ) بود که بعدا به مسیحی (مونت مارتر) یا «کوه شهید» (Mount of the Martyr) تبدیل شد. (سکره کر) به معنای قلب خسوس مقدس است.

کجارو

اخبار مرتبط:

کلیسا و صومعه سائو فرانسیسکو در برزیل+تصاویر

کلیسای جامع سیه نا در ایتالیا+عکس

کلیسای جامع سنت پاول انگلستان+تصاویر

کلیسای جامع بانوی ما در بلژیک+ تصاویر

کلیسای جامع طاطاووس , کلیسای بزرگ یا سیاه؟؟ +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیسای سکره کر پاریس و حقایق جالب درباره آن+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..