تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرک‌سازی اسرائیل در سال 2016 میلادی 40 درصد افزایش یافت

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، آمارهای رسمی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی با افزایش شهرک‌سازی‌های خود در اراضی اشغالی فلسطین در سال 2016 میلادی در مقایسه با سال پیش بیش از 700 واحد مسکونی بیشتر احداث کرده است.

آمارهای «ادارۀ مرکزی آمار اسرائیل» که چهارشنبه (2 فروردین) منتشر شد، نشان می‌دهد سال گذشتۀ میلادی 2 هزار و 630 واحد مسکونی در کرانۀ اشغال‌شدۀ باختری احداث شد که در مقایسه با سال 2015، 40 درصد افزایش یافته است.

سازمان مردم‌نهاد «صلح اکنون» که مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است، با اشاره به اینکه بالاترین تعداد شهرک‌سازی‌ها در 15 سال گذشته 2 هزار و 874 واحد در سال 2013 بود، افزود این آمار نشان می‌دهد «دومین شهرک‌سازی بی‌سابقه در این دورۀ زمانی آغاز شده است.»  

این سازمان افزود: «از سال 2001 سالانه به‌طور میانگین ساخت هزار و 790 واحد مسکونی در شهرک‌های کرانۀ باختری آغاز شد.»

طبق اعلام این سازمان، هرچند شهرک‌سازی‌ها از زمان اشغال اراضی فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی ادامه یافته است اما تنها 14 هزار و 17 واحد مسکونی از زمان آغاز دورۀ نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو در سال 2009 ساخته شده است. این ارقام با استناد به آمارهای رسمی اسرائیل اعلام شد که شهرک‌سازی‌ها در شرق بیت‌المقدس را شامل نمی‌شود.

مؤسسۀ صلح اکنون افزود: «افزایش شدید شهرک‌سازی پیام آشکاری برای فلسطینیان و جامعۀ بین المللی است که از بی‌علاقگی اسرائیل به راه‌حل دو کشور حکایت می‌کند.»

این آمارها تنها یک روز پس‌ازآن منتشر شد که نتانیاهو وعده داد ساخت واحدهای مسکونی جدید را با سرعت به‌پیش ببرد و تأکید کرد تل‌آویو برای محدود کردن شهرک‌سازی در شرق بیت‌المقدس هیچ برنامه‌ای ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرک‌سازی اسرائیل در سال 2016 میلادی 40 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..