تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان/ رایزنی با بیمه ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فخرالدین دانش آشتیانی اظهار کرد : از مهمترین تغییراتی که باید در وزارت آموزش و پرورش رخ دهد آن است که سطح تصدی‌گریها کاهش یابد. در این حوزه کارگروهی تشکیل و درسال جاری تصمیم برآن گرفته شد که علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی، صرفه جویی در هزینه‌کرد بودجه، اصلاح ساختار و تشکیلات اداری نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در این بخش سعی شده تا برنامه‌ریزی و اقدامات به شورای آموزش‌و پرورش هراستانی محول شود و این به معنای آن است که اگر اداره کل آموزش و پرورش هراستانی توانست حدود 10 درصد از بودجه در هزینه کردها صرفه جویی کند، این اعتبار در اختیار همان استان قرار خواهد گرفت بدون آنکه در بودجه سال بعد در تخصیص بودجه رقمی از سهم استان کم شود.

** کسری بودجه آموزش‌وپرورش از 11 هزار میلیارد به چهار هزار میلیارد تومان رسید

وزیرآموزش و پرورش گفت: درپی حمایت‌های دولت یازدهم و تخصیص حدود هفت هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش  کسری بودجه از 11 هزار میلیارد تومان به چهارهزار میلیارد تومان کاهش یافت. کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش مشکل کهنه‌ای است که با حمایت‌های دولت یازدهم به زودی حل می‌شود.

** حل مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال 96

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تصمیمات خوبی  برای حل مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان در کشور گرفته شده است و در این بخش نسبت به پرداخت حدود 400 میلیارد تومان بدهی به شرکت‌های بیمه‌گر اقدام شده است .

دانش آشتیانی افزود: به تازگی نیز با رایزنی‌های انجام گرفته تلاش می‌شود که با شرکت بیمه ایران قراردادی بسته شود تا فرهنگیان بتوانند به بهترین شکل ممکن از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.

** اختصاص 30 میلیارد تومان برای ارتقای سطح هنرستان‌های آموزش و پرورش

وزیرآموزش و پرورش گفت: دولت در بودجه سال جاری حدود 30 میلیارد تومان برای هنرستان‌های کارو دانش در نظرگرفته است که چنین اتفاقی می‌تواند به سطح مهارت آموزی دانش آموزان با افزایش تجهیزات نوین به تناسب بوم هر استانی بیفزاید.

دانش آشتیانی افزود: هم اکنون یکی از مهمترین اقداماتی که در دستور کار وزارت آموزش پرورش است در حوزه استفاده از فضاهای آموزشی بارویکرد بهره مندی اقتصادی از این فضاها به منظور ایجاد درآمد پایدار برای این وزارتخانه است.

وی اظهارداشت: وزارت آموزش و پرورش فضاهای خوبی در بهترین نقاط در هر استانی دارد که باید تلاش کنیم این فضاها با همکاری بخش خصوصی با نگرش اقتصادی از آنها استفاده شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان/ رایزنی با بیمه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..