تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن اتوماسیون Workflow توسط اپل خریداری شد

اپلیکیشن اتوماسیون Workflow توسط اپل خریداری شد

اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که به کاربران امکان می دهند انجام وظایف و فعالیت های مختلف در گوشی خود را خوودکار کنند. یکی از معروف ترین این اپلیکیشن ها Workflow نام دارد که فعالیت خود را در سال 2014 میلادی آغاز کرد و اکنون این اپلیکیشن توسط اپل خریداری شده است. با تک شات همراه باشید.

برای آن دسته از کاربرانی که به Workflow و فابلیت های آن آشنایی ندارند، افراد می توانند از این اپلیکیشن برای انجام فعالیت های مختلفی استفاده کنند. برای مثال workflow به کاربران امکان می دهد تا از مجموعه ای از تصاویر فایل های GIF بسازند، تصاویر مختلف را از یک وب سایت دانلود کنند، مقاله های مختلف را ترجمه کنند، به صورت همزمان یک فایل را در چندین پلتفرم رسانه ای منتشر کنند، محاسبات مختلفی انجام دهند و غیره.

به گفته Ari Weinstein این شرکت از همکاری با اپل بسیار هیجان زده است. Workflow از ابتدای فعالیتش همکاری نزدیکی با اپل داشته است، از شروع کمپین کیک استارتر به عنوان گروهی از دانشجویان شرکت کننده در WWDC تا توسعه و شروع به کار Workflow و پیشرفت فوق العاده این سرویس در اپ استور. این شرکت مشتاقانه منتظر است تا فعالیت خود را با همکاری اپل به مرحله جدیدی برساند و به توسعه محصولاتی کمک کند که کاربران در سراسر جهان به صورت چشمگیری از آنها استفاده می کنند.

هنوز مشخص نیست که اپل چه برنامه هایی را برای این اپلیکیشن در سر دارد و اینکه در آینده Workflow را در پلتفرم iOS به صورت پیش فرض قرار خواهد داد یا نه. در هر حال این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت رایگان از فروشگاه آیتنوز قابل دانلود است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن اتوماسیون Workflow توسط اپل خریداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..