تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طبق اطلاعیه رسمی کمپانی ریسپاون، بازی‌های موبایلی از مجموعه Titanfall در دست ساخت هستند

طبق اطلاعیه رسمی کمپانی ریسپاون، بازی‌های موبایلی از مجموعه Titanfall در دست ساخت هستند

کمپانی ریسپاون، سازنده سری بازی‌های Titanfall چندی پیش از بازی موبایلی کارتی این فرنچایز رونمایی کرده بود، اما این پروژه نیمه کاره باقی ماند. حال بر اساس اطلاعیه‌ای در وب‌سایت رسمی تایتان‌فال مشخص شد که تیم تازه‌ای در حال ساخت بازی‌های موبایلی در این مجموعه هستند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

مدتی پیش استودیو ریسپاون، سازنده سری بازی‌های تایتان‌فال از بازی کارتی این فرنچایز با نام Titanfall: Fortline رونمایی کرد. این اثر که بر اساس بازی‌های پیشین این مجموعه ساخته شد، با وجود رسیدن به مرحله بتا منتشر نشد. پس از این ماجرا به نظر می‌رسید تصمیم کمپانی برای عرضه بازی موبایلی از این فرنچایز تغییر کرده، اما بنا بر اطلاعیه جدید ریسپاون، آن‌ها با همکاری استودیو نکسون، در حال ساخت بازی‌های موبایلی واقع در دنیای تایتان‌فال هستند.

 

کمپانی ریسپاون در آینده‌ای نزدیک اخبار بیشتری از پروژه‌های جاری خود منتشر خواهد کرد. احتمال عرضه بازی شوتر اول شخص جدیدی از سوی این کمپانی بسیار اندک است و با وجود شکست اخیر تیم سازنده در حوزه بازی‌ کارتی به نظر نمی‌رسد که آن‌ها بار دیگر این اشتباه را تکرار کنند. با این حساب باید امیدوار بود در بازی موبایلی جدید Titanfallشاهد حضور سربازانی واقعی از دنیای مهیج این فرنچایز خواهیم بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طبق اطلاعیه رسمی کمپانی ریسپاون، بازی‌های موبایلی از مجموعه Titanfall در دست ساخت هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..