تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال ساخت پیش درآمد برای فیلم Beauty and the Beast وجود دارد

احتمال ساخت پیش درآمد برای فیلم Beauty and the Beast وجود دارد

با وجود فروش فوق‌العاده بالای فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) در باکس آفیس و ثبت رکورد فروش ۱۷۰ میلیون دلاری برای هفته اول، کمپانی دیزنی علاقه‌ای به ساخت دنباله برای این فیلم ندارد؛ اما ممکن است روزی شاهد قسمت فرعی یا پیش درآمدی از دنیای فیلم باشیم. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه باشید.

 

شان بیلی، مدیر بخش تولید کمپانی بزرگ دیزنی، در مصاحبه جدیدی که با سایت ددلاین داشته، گفته است که این کمپانی هم اکنون در حال بررسی سناریوهای مختلف برای فهمیدن ممکن بودن ساخت پیش درآمد یا قسمت فرعی برای فیلم Beauty and the Beast است. او همچنین گفته است که دیزنی به علت تجربه‌ای که از ساخت Alice Through the Looking Glass داشته، در مورد ساخت دنباله برای دیو و دلبر کمی محتاط است.

 

گر چه دیزنی در مورد پیش درآمد فیلم دیو و دلبر صحبت کرده، اما خود این کمپانی هنوز دقیقا نمی‌داند که می‌خواهد این فیلم را با چه شکل و شمایلی بسازد. 

 

کمپانی دیزنی در برنامه خود، اکران بازسازی فیلم‌های لایو اکشن بسیاری را دارد که هیچ‌یک از آن‌ها دنباله نیستند. فیلم سینمایی Beauty and the Beast که هفته گذشته اکران شد، با داشتن بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری، توانست تنها در هفته اول، ۱۷۰ میلیون دلار پول به جیب بزند. جالب است بدانید که تا پیش از اکران فیلم، تحلیل‌گران فروش ۲۴۵ میلیون دلاری را برای آن پیش‌بینی کرده بودند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال ساخت پیش درآمد برای فیلم Beauty and the Beast وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..