تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز ورود به حساب iCloud خود را هرچه زودتر تغییر دهید

رمز ورود به حساب iCloud خود را هرچه زودتر تغییر دهید

این روزها به نظر می رسد که تنها مشکلی که اپل باید به فکر راه حلی برایش باشد، اسناد افشا شده از سوی ویکی لیکس نیست و این شرکت با مشکیل تازه نیز روبرو شده است. گروهی که خود را "خانواده مجرمین ترک" نامیده ادعا می کند اطلاعات لازم برای ورود به حساب کاربری 627 میلیون حساب کاربری آی کلود اپل را در اختیار دارد . این اطلاعات به سرویس های Me.com و Mac.com نیز ارتباط دارد. با تک شات همراه باشید.


این گروه تهدید کرده که در صورت عدم پرداخت مبلغ 150 هزار دلار از سوی اپل به آنها، تمام اطلاعات این حساب های کاربری را پاک می کنند. گزارش شده که این گروه، تصاویری مبنی بر صحت ادعای خود به تیم امنیتی اپل ارسال کرده اند. آنها همچنین ویدیویی را منتشر کرده اند که نشان می دهد می توانند وارد این حساب ها شوند.


با این حال، بعید است که اپل چنین مبلغی را بپردازد. یکی از اعضای تیم امنیتی اپل از این گروه خواسته تا ویدیو مربوط به هک این حساب ها را از حساب خود در یوتیوب بردارند، و گفته اپل به مجرمین اینترنتی هیچ مبلغی را نمی پردازد.
هنوز مشخص نیست که انتهای این ماجرا به کجا می رسد. همچنین هنوز درباره توانایی این هکرها تردید داریم. به هر حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه چه می شود. به هر حال، بهتر است که اطلاعات حساب آی کلود خود را تغییر دهید تا از دست این هکرها در امان باشید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز ورود به حساب iCloud خود را هرچه زودتر تغییر دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..