تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم شدن ۲۷۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان طارم

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069300

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم گفت: از آغاز اسفندماه تاکنون ۲۷۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد کشف و معدوم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجفی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت ایران اظهار داشت: تعداد بازرسی‎های هدفگذاری شده در بخش مراکز خدمات‎رسان شهرستان طارم ۱۸۰ فقره بوده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز طرح نظارتی تاکنون ۲۴۸ فقره بازرسی از مراکز خدمات‎رسان شهرستان طارم صورت گرفته است، تصریح کرد: بازدید از ۱۰ امکنه بین راهی در شهرستان پیش‎بینی شده بود که ۲۱ مورد بازرسی به عمل آمده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم افزود: ۲۷۱ کیلوگرم از مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط کمیته بهداشت و حفاظت محیط ستاد خدمات سفر شهرستان کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به هدفگذاری ۸۳ بازدید از سامانه‎های آب‏رسانی در شهرستان، افزود: در مجموع ۹۰ فقره بازرسی در این راستا صورت گرفته است.

نجفی با بیان اینکه تاکنون ۷۳ مورد آزمایش در راستای صدور کارت بهداشت ویژه متصدیان مراکز خدمات رسان در سطح شهرستان طارم انجام گرفته است افزود: ۴۶۸ مورد بازرسی و نظارت از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی شهرستان انجام شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم به انجام ۱۰۸ مورد نمونه‎برداری مواد غذایی سنتی و صنعتی در شهرستان طارم، یادآور شد: ۶۸ مورد نمونه‎برداری هم از آب آشامیدنی نقاط مختلف صورت گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم شدن ۲۷۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهرستان طارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..