تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 شهید و مجروح در حمله توپخانه صهیونیستی به نوار غزه

 حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق شهر «رفح»، در جنوب نوار غزه به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن دو فلسطینی دیگر منجر شد.

شاهدان عینی در این خصوص به خبرنگار فارس در غزه گفتند که این حمله گروهی از جوانان فلسطینی را هدف گرفت که در حوالی منطقه مرزی شرق شهر رفح حضور داشتند.

به گفته این شاهدان درحالی در این حمله یک جوان فلسطینی کشته و دو جوان دیگر زخمی شدند که پیشتر منطقه شاهد پرواز پهپادهای شناسایی صهیونیستی در محل بود.

در این راستا، «اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان دولت حماس در غزه اعلام کرد که جوان فلسطینی به شهادت رسیده «شعبان ابو عاذره» و 18 ساله است.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر سه‌شنبه (دیروز) از پایان بزرگترین رزمایش خود طی دو سال اخیر در مناطق مرزی نوار غزه خبر داد.

براساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در این رزمایش 2 هزار نظامی ذخیره، دو لشکر پیاده نظام، دو لشکر زره پوش و نیروی هوایی این رژیم مشارکت داشتند.

«گادی آیزنکوت»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی طی بازید از روند برگزاری مانور طی سخنانی مقابل نظامیان شرکت‌کننده در رزمایش، اظهار داشت: «وظیفه ما این است که برای هر نبرد غیرمنتطره‌ای آماده باشیم و نیروهایشان در بهترین شرایط ممکن باشند».

در پایان رزمایش مقرر گردید، شمار نظامیان صهیونیستی در مرزهای نوار غزه طی عید «فصح» یهود افزایش یابد.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 شهید و مجروح در حمله توپخانه صهیونیستی به نوار غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..