تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین انبار مهمات اوکراین منفجر شد

، بزرگترین انبار مهمات اوکراین واقع در شهر «بالاکلیا» در منطقه «خارکوف» دچار حریق گسترده شده و سپس چندین انفجار مهیب رخ داد که باعث شکسته شدن شیشه پنجره‌های منازل نزدیک به این منطقه شد.

درپی حادثه در این انبار که حاوی تقریبا 140هزار تن موشک، راکت و مهمات بوده و گفته می‌شود توسط افراد خرابکار رخ داده، نزدیک به 20 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود و تخلیه تقریبا کامل این شهر شدند.

مقامات اوکراینی در تمام شهر وضعیت اضطراری اعلام کرده و در اولین مرحله تخلیه، بیشتر جمعیت آن خارج شدند.

این شهر نزدیک به 30 هزار نفر جمعیت دارد که البته حدود 3500 نفر نیز از روستاهای اطراف تخلیه شدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» منطقه قرنطینه‌ای به وسعت 7 کیلومتر مربع اطراف محل حادثه ایجاد شده و پلیس‌های مرزی نیز به حالت آماده‌باش درآمد.

«آناتولی ماتیوس» دادستان کل نظامی اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد آتش‌سوزی و انفجار طی یک عملیات خرابکارانه حوالی ساعت 3 بامداد (به وقت محلی) در چندین محل ذخیره راکت و گلوله‌های توپخانه رخ داده است.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین انبار مهمات اوکراین منفجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..