تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصویری از گلکسی S8 با رنگ طلایی

براساس آخرین تصویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی S8، این دستگاه علاوه‌بر 4 رنگ دیگر با رنگ طلایی نیز عرضه خواهد شد. در تصویر فاش شده امروز توسط Evan Blass، شما این گوشی هوشمند را با رنگ طلایی مشاهده می‌نمایید. اضافه شدن رنگ طلایی، رنگ‌های قابل سفارش برای گلکسی S8 را به 5 رنگ افزایش می‌دهد. سامسونگ از این دستگاه در مراسم Unpacked در هفته آینده رونمایی خواهد کرد.

تا امروز تصویری از این دستگاه با رنگ آبی مرجانی منتشر نشده و شاید در هفته آینده با آن ملاقات کنیم. همانطور که می‌دانید سامسونگ سال گذشته گلکسی S7 Edge را با این رنگ معرفی کرد و عرضه آن از اواخر سال گذشته شروع شد، بنابراین احتمال معرفی گلکسی S8 با این رنگ در اواخر امسال وجود دارد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که شاید تمامی رنگ‌های گلکسی S8 برای همه بازارها در دسترس نبوده و کاربران قادر به خریداری این دستگاه با رنگ موردعلاقه خود نباشند.


علاوه‌بر طلایی، آبی مرجانی، سیاه آسمانی، خاکستری و نقره‌ای یخی، تصویر فاش شده گلکسی S8 را با رنگ بنفش نشان می‌دهد که باتوجه به تصویر مطبوعاتی نمی‌توان آن را شایعه درنظر گرفت و همانطور که می‌دانید هفته پیش تصاویری از این دستگاه با رنگ بنفش در اینترنت منتشر شده بود که بیشتر به یک نمونه اولیه شباهت داشت. براساس گفته‌ها فروش گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از اواخر ماه آینده در آمریکا شروع خواهد شد، درحالی‌که کاربران کشور کره‌جنوبی اولین افرادی هستند که قادر به خریداری این دستگاه‌ها خواهند بود. شایعات حاکی از قیمت 800 دلاری برای گلکسی S8 و قیمت 870 دلاری برای گلکسی S8 پلاس هستند.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصویری از گلکسی S8 با رنگ طلایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..