تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله مکارم شیرازی: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزو وظایف شرعی و تخطی از آن گناه است

آیت الله مکارم شیرازی: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزو وظایف شرعی و تخطی از آن گناه است


به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين به نقل از سایت راهور، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار حسین اشتری - فرمانده نیروی انتظامی و سردار مهری - رییس پلیس راهور ناجا گفت: مردم روز و شب در جاده های فرعی و اصلی کشور امنیت دارند.

وی با بیان این که امنیت نعمت بزرگی است و بخش زیادی از تامین امنیت برعهده نیروی انتظامی است گفت: مردم قدر این نعمت را می دانند و امیدواریم که امنیت همچنان حفظ شود.

آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان به فرهنگ ترافیک در جامعه اشاره و بیان کرد: این فرهنگ را باید بین مردم ارتقا داد و ملت ما باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. 95 درصد مردم را می توان با آشناسازی به مسائل فرهنگی و رعایت قوانین و مقرارت ترغیت کرد و با درصد باقی مانده باید طبق قانون برخورد کرد.

وی اضافه كرد: افزایش 2 میلیون خودرو در سال 95 و کاهش تصادف نتیجه کار فرهنگی بوده است و امیدواریم روزی برسد که تلفاتی در جاده ها نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزو وظایف شرعی و تخطی از آن گناه است، از این رو باید مردم احساس کنند رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وظیفه شرعی است.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز امیدواری کرد: امسال سالی پر از موفقیت، پیروزی، پیشرفت و برکت باشد و مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را پیش از گذشته رعایت کنند.

وی با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از قاچاق، گفت: گروهی باید مسئول گلوگاه های ورود قاچاق به کشور باشند و این گلوگاه ها را بر روی قاچاقچیان ببندند. بخش مهمی از اقتصاد کشور وابسته به حل این مساله است و تا زمانی که مساله قاچاق حل نشود بخش مهمی از مشکلات اقصاد کشور حل نمی شود.

این مرجع تقلید به معضلات و فواید فضای مجازی نیز اشاره و بیان کرد: درس و کارهای حوزه به واسطه فضای مجازی بسیار آسان شده و کلاس های درس قوی تر شده است ضمن این که در مقابل زیان هایی دارد که این فضا را مسموم می کند. اگر هماهنگی لازم صورت بگیرد می توان آسیب ها را به حداقل رساند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: 2 شب گذشته رئیس جمهوری برای تبریک عید با بنده تماس گرفته بود که توصیه هایی در خصوص فضای مجازی صورت گرفت و هر دو معتقد بودیم اقدام های صورت گرفته در این حوزه کافی نیست.

وی با بیان اینکه فضای مجازی باعث متلاشی شدن بنیان خانواده ها شده است، گفت: برخی می خواهند فضای مجازی مسموم باشد که ما گروهی برای این مساله تعیین کرده ایم که روی آن کار کنند و در این راستا جلسه هایی با دستگاه های مختلف داشته ایم.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز امیدواری کرد که روزی برسد معضل فضای مجازی در کشور حل شود و این امر زیانی برای عموم جامعه نداشته باشد.

42234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله مکارم شیرازی: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزو وظایف شرعی و تخطی از آن گناه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..