تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روابط بین الملل پرسپولیس: کسر شش امتیاز از پرسپولیس واقعیت ندارد/ دادگاه CAS هنوز رای نداده

روابط بین الملل پرسپولیس: کسر شش امتیاز از پرسپولیس واقعیت ندارد/ دادگاه CAS هنوز رای نداده

ورزش > لیگ برتر - سایت نود نوشت: در حالیکه ازامروز صبح در فضای مجازی خبر کسر شش امتیاز از پرسپولیس منتشر شده، اما تحقیقات سایت نود نشان می دهد این خبر درست نیست و هنوز دادگاه CAS در این باره رای صادر نکرده است.

پرونده ژوزه و باشگاه پرسپولیس در دادگاه CAS در حال رسیدگی است و آنطور که امیر علی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به سایت نود می گوید این رای بین ۱۵ تا ۲۰ فروردین صادر می شود و تا این لحظه چیزی به باشگاه اعلام نشده است. در واقع اول باید دادگاه CAS رای بدهد و بعد روند قانونی مبنی بر دادن فرصت به باشگاه پرسپولیس طی شود.

حسینی در این باره می گوید: حتی اگر رای به نفع ژوزه هم صادر شود، مطمئنا این دادگاه به خاطر بالا بودن مبلغ طلب  ژوزه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت وقت می دهد و یا اینکه توصیه می کند که بر سر یک مبلغ مشخص با ژوزه توافق انجام شود تا باشگاه به مربی پرتغالی، پول توافق شده را پرداخت کند.

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس می گوید فعلا هیچ نامه ای مبنی محکومیت باشگاه پرسپولیس توسط دادگاه CAS بدست باشگاه نرسیده و همه اخباری که امروز منتشر شده مثل اخبار قبلی در حد گمانه زنی است.

سایت نود در استعلامی هم که از دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال داشت هم متوجه شد که هنوز علیه پرسپولیس هیچ حکمی از سوی فیفا صادر نشده است.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روابط بین الملل پرسپولیس: کسر شش امتیاز از پرسپولیس واقعیت ندارد/ دادگاه CAS هنوز رای نداده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..