تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 10هزار نیروی امنیتی در دیدار تیم‌های فوتبال کره‌جنوبی و چین

به گزارش ایرنا، روابط چین و کره جنوبی پس از آنکه استقرار سامانه ضد موشکی «تاد» آمریکا در خاک کره جنوبی قطعی شد، به تیرگی گرایید و همین موضوع باعث شد تا سئول از احتمال وقوع درگیری در جریان این مسابقه به شدت ابراز نگرانی کند.
با ورود اولین تجهیزات سامانه «تاد» آمریکا به خاک کره جنوبی در هفته های اخیر،جو سنگینی علیه کره جنوبی در چین حاکم شده و این موضوع سبب گردید تا کره جنوبی رسما خواستار تشدید تدابیر امنیتی برای این مسابقه حساس شود.
دیدار تیم های ملی فوتبال چین و کره جنوبی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018روسیه فردا (جمعه) در ورزشگاه «خه لونگ» شهر «چانگشا» در استان «خونن» در مرکز چین برگزار می شود.
فدراسیون فوتبال کره جنوبی که از امنیت اتباع و تماشاگرانش در این دیدار ابراز نگرانی کرده پیشتر از کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) درخواست کرده بود برای محافظت از هواداران و بازیکنان کره ای در جریان دیدار تیم ملی این کشور در چین تدابیر امنیتی لازم اتخاذ شود.
این کشور حتی از دست اندرکاران «ای.اف.سی» خواسته است تا مکانی خاص را برای طرفداران تیم فوتبال کره جنوبی در این ورزشگاه در نظر بگیرد.
همزمان سفارت کره جنوبی در پکن نیز با انتشار بیانیه ای به اتباع این کشور و بخصوص کسانی که قصد تماشای این مسابقه در ورزشگاه را دارند، هشدار امنیتی داده است.
ورزشگاه شهر چانگشا، گنجایش ۵۵ هزار نفر را دارد اما برای ملاحظات امنیتی چین تاکید کرده است که فقط به ۳۱ هزار نفر اجازه ورود به ورزشگاه داده خواهد شد و ۱۰ هزار نفر دیگر نیروهای امنیتی خواهند بود.
به تماشاگران کره ای در این دیدار ۲۵۰ صندلی در ورزشگاه داده شده است که نیروهای امنیتی این مکان را تحت احاطه خود خواهند گرفت.
در سال ۲۰۰۴ میلادی نیز در همین ورزشگاه دو تیم یک بار دیگر به مصاف هم رفتند که به نوشته خبرگزاری یونهاپ، به دلیل پرتاب بطری و سنگ یکی از تماشاگران کره ای زخمی شد.
گفتنی است، تیم های کره جنوبی و چین با ایران، ازبکستان، سوریه و قطر در گروه نخست این مسابقات حضور دارند.
تیم فوتبال ایران هم اکنون با 11 امتیاز در صدر جدول گروه و قطر با 4 امتیاز در رده پنجم جای گرفته است؛ بعد از ایران تیم‌های کره‌ جنوبی با 10، ازبکستان با 9، سوریه با 5، قطر با 4 و چین با 2 امتیاز در رده‌های دوم تا ششم قرار دارند.
آساق**231*انتشار دهنده:فرهاد راستی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 10هزار نیروی امنیتی در دیدار تیم‌های فوتبال کره‌جنوبی و چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..